STAV LETECKÉHO PROSTORU TRAMTVJ

AKTIVOVÁNO

✈️ @AKTIVACE TRAMTVJ, pondělí 26. 4. od 11:00 ✈️

TRAMTVJ (TRAGA VELKÝ JAVORNÍK) aktivován od 11:00 lokálního času (9:00 UTC) do západu slunce do letové hladiny FL95 .

LETECKÝ PROSTOR 
TRAMTVJ NEAKTIVOVÁN !!

V případě neaktivace TRAMTVJ dodržujte omezení letového prostoru TMAII OSTRAVA 4000 ft / 1200 m AMSL!

Více informací ...

STAV LETECKÉHO PROSTORU TRAMTVJ

AKTIVOVÁNO

✈️ @AKTIVACE TRAMTVJ, pondělí 14.9. od 14:15 ✈️

TRAMTVJ (TRAGA VELKÝ JAVORNÍK) aktivován od 14:15 lokálního času (12:15 UTC) do západu slunce do letové hladiny FL75 .

LETECKÝ PROSTOR 
TRAMTVJ NEAKTIVOVÁN !!

V případě neaktivace TRAMTVJ dodržujte omezení letového prostoru TMAII OSTRAVA 4000 ft / 1200 m AMSL!

Více informací ...

Upozornění

  • NEVJÍŽDĚJTE NA PŘISTÁVACÍ PLOCHY! Parkujte pouze na povolených parkovištích. Místním majitelům ploch dochází trpělivost, není vyjímka, že oznamují špatná parkování policii. Zhoršuje to i pozici spolku vyjednat podmínky nájmů ploch.
  • Je nutné se seznámit s podmínkami startoviště, zejména s informacemi o aktivaci prostoru TRAMTVJ VELKÝ JAVORNÍK, který „vypíná“ prostor TMA II. OSTRAVA nad startovištěm od Frenštátu p. R. směrem na jih. - PLATNÉ OD 16.7.2020

DĚHYLOV - cvičný terén

TEXTY UPRAVUJEME 🙂

Upozornění

  • 25.5. 2017 - DO ODVOLÁNÍ JE ZÁKÁZÁNO POUŽÍVAT LETOVÝ TERÉN DĚHYLOV KVŮLI AGRO LHŮTÁM SENOSEČE. ZKRÁTKA JE TAM TRÁVA PO PÁS A JESTLI JI TEĎ SEŠLAPEME, TAK SE MŮŽEME S TERÉNEM ROZLOUČIT.
  • NA TERÉNU NENÍ DOVOLENO STARTOVAT V DOBĚ BLÍŽÍCÍ SE SENOSEČE, POKUD JE TRÁVA VYŠŠÍ NEŽ 15-20 CM, COŽ JE PRO TY CO NEVLÁDNOUT MATEMATIKOU DO PŮLI LÝTEK , COŽ JE PŘIBLIŽNĚ CELÝ MĚSÍC KVĚTEN.
MAPAzobrazit na mapě
PROVOZceloroční
OMEZENÍ
1) ZÁKAZ STARTU POKUD JE TRÁVA VYŠŠÍ NEŽ 15-20 CM (DO PŮLI LÝTEK)
SMĚR VĚTRUJJV - JJZ / 150° - 210°
PŘEVÝŠENÍ50 m
NADM. VÝŠKAstart 275 m.n.m. / přistání 225 m.n.m.
PROVOZOVATELStudentský klub paraglidingu VŠB
SPRÁVCIKamil Konečný, +420 608 811 699
Karel Janků, +420 777 044 208

Doporučení k startům

Nebezpečí úplavu při silnějším jižním proudění.

Na terénu probíhají cvičné lety kurzíků, takže terén není náročný, ale není radno jej podcenit. Prostor startu je úzký a poměrně krátký. Kluzák by měl letět již v úrovni zlomu, který je v horní čtvrtině startu. Před zlomem se terén na chvíli zvedne, což může způsobit změnu zatížení křídla pokažený start. Pokud na zlomu kluzák neletí, zrušte start a opakujte.

Doporučení k přistání

Po přistání v květáku opoustit přistávací plochu a balit bokem.

Vývozy a parkování

Seznam povolenek aut

Kudy na start

Další informace

Články k startovišti

...aneb, kdy začneme v Beskydech vlekat? Tištěná verze v časopise Pilot 3/2019   Beskydy patří mezi oblíbenou…

Provozní řád

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam iaculis ligula mauris, nec blandit ligula eleifend lacinia. Vestibulum a urna ante. Sed elit nulla, dapibus vitae lobortis vestibulum, faucibus vel erat. Sed semper imperdiet ex, eu blandit augue placerat et. Sed in purus eu nisl consequat condimentum. In hac habitasse platea dictumst. Quisque tempor ligula nec lobortis consectetur. Phasellus vehicula rutrum sagittis. Morbi egestas malesuada odio, in tincidunt turpis. Proin vehicula volutpat lacus, quis pharetra risus dictum sit amet. Vestibulum quis efficitur eros. In enim eros, euismod a pretium non, aliquam at justo.

  • Fusce et nisl ut mauris finibus pretium quis id ipsum. Vestibulum commodo porta ante in sollicitudin. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Duis porttitor nunc vel leo aliquam tempor. Phasellus porttitor elit vitae justo tincidunt feugiat. Nam sit amet tortor dolor. Phasellus accumsan ac orci id scelerisque.
    1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam iaculis ligula mauris, nec blandit ligula eleifend lacinia. Vestibulum a urna ante. Sed elit nulla, dapibus vitae lobortis vestibulum, faucibus vel erat. Sed semper imperdiet ex, eu blandit augue placerat et. Sed in purus eu nisl consequat condimentum. In hac habitasse platea dictumst. Quisque tempor ligula nec lobortis consectetur. Phasellus vehicula rutrum sagittis. Morbi egestas malesuada odio, in tincidunt turpis. Proin vehicula volutpat lacus, quis pharetra risus dictum sit amet. Vestibulum quis efficitur eros. In enim eros, euismod a pretium non, aliquam at justo.
    2. Fusce et nisl ut mauris finibus pretium quis id ipsum. Vestibulum commodo porta ante in sollicitudin. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Duis porttitor nunc vel leo aliquam tempor. Phasellus porttitor elit vitae justo tincidunt feugiat. Nam sit amet tortor dolor. Phasellus accumsan ac orci id scelerisque.